051 888 133 | 040 888 489

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Ugodno orodje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) , na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Misaron, Mario Očko s.p., Gorica pri Šmartnem 27e 3000 Celje (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 6659829000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI75832216, Številka vpisa v Poslovni register: 316-03-00247-2015/2.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami oz. osebami, starejšimi od 15 let.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

 

SPLETNI NAKUP

Na blagajni: ob kliku na gumb POTRDI NAKUP oddate svoje naročilo, s čimer se zavezujete k plačilu in prevzemu blaga. Vsako oddano naročilo prinese stroške, tako nam takoj javite v kolikor želite preklicati naročilo.

Ko je naročilo oddano mi za vas pripravimo / naročimo blago in ga nato tudi pošljemo na vaš naslov, kar nam prinese 2x dostavne stroške, zato vsako zavrnitev jemljemo skrajno resno.

V kolikor paketa ne prevzamete in nam ne sporočite zakaj je do zavrnitve prišlo, vas bomo dodali na seznam prepovednih IP naslovov in vam tako onemogočili nadaljnjo spletno nakupovanje.

Uporabnike brskalnika SAFARI vljudno naprošamo, da za oddajo naročila uporabite kateri drug brskalnik, saj ima brskalnik Safari težave pri izpolnjevanju okenc za oddajo podatkov.


CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse prečrtane cene v spletni trgovini so priporočene cene naših dobaviteljev. Razen če je ob izdelku zavedeno, da gre za akcijo oziroma znižanje naše cene.

Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.


OPIS IZDELKOV

Slike artiklov in opisi orodja so pridobljeni iz strani dobaviteljev. Opise sproti dopolnjujemo ob iskanju vsebine pri proizvajalcih oziroma na internetu.

Vso vsebino spletne trgovine lahko uporabljate, vendar ne v komercialne (prodaja slik ali opisov)  namene.

V kolikor želite uporabo fotografij za lastno promocijo nas morate obvestiti. Vse slike v spletni trgovini Ugodno Orodje vsebujejo šifriran zapis, tako jih lažje prepoznamo kot lastne.


GARANCIJA in VRAČILA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Več o garanciji in vračilih najdete na povezavi


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

SPLETNI BRSKALNIKI

Za pravilno delovanje spletne trgovine predlagamo, da uporabljate posodobljene brskalnike in če je le možnost - vedno zadnjih izdanih verzij. Stran ne bo pravilno delovala če uporabljate Internet Explorer starejši od verzije 9.


DOSTAVA

Vse informacije o Dostavi najdete na povezavi.


PLAČILO

Vse informacije glede plačil najdete na povezavi.


IZDAJA RAČUNA

Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po telefonskem naročilu, boste ob dostavi v paketu prejeli tudi račun na A4 papirju. V kolikor vam blago odpremimo direktno iz skladišč, boste račun prejeli po pošti na vaš naslov.

Na računu so opredeljeni vsi podatki, cena in DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.



PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja Misaron, Mario Očko s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Misaron, Mario Očko s.p., in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Misaron, Mario Očko s.p.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.


STVARNA NAPAKA

V skladu z ZVPot je napaka stvarna:

-če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

-če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

-če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisaneče je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

-če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

-kupec mora prodajalca obvestiti preko info@misaron.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

-obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

-odpravi napako na blagu ali

-vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.


ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico v 15 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. Svoj odstop mora pisno sporočiti prodajalcu. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v navedenem roku. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu v tridesetih dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prodajalec mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila oz. najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki ga mora potrošnik plačati v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti

ZLORABE

Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini, bomo preganjali v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi.